پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118967
تاريخ مصرف داعش براي امريکا تمام شده است
تاریخ انتشار : 1393/06/31 09:23:11
نمایش : 1484
امريکا با راه انداختن ائتلاف ضد داعش به دنبال جايگزين کردن دشمن فرعي به جاي دشمن اصلي است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سردار رضا محمدسليماني در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر در خصوص اهداف امريکا از به راه انداختن ائتلاف ضدداعش بيان داشت: تاريخ مصرف داعش براي امريکا ديگر تمام شده است و حال آمريکا مي خواهد گروهي را که خود ساخته است از بين ببرد.

وي افزود: کشورهايي مثل امريکا و انگليس و قطر خود عامل ايجاد گروه داعش بودند و حال داعيه دار مقابله با اين گروه تروريستي و تکفيري شده اند.

وي گفت: دشمن اصلي در منطقه امريکا و اسرائيل اند و راه انداختن اين ائتلاف براي منحرف کردن اذهان و جايگزين کردن دشمن فرعي به جاي دشمن اصلي است.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختياري تصريح کرد: هر چند با حملات هوايي کسي نمي تواند جاي پايي در خاورميانه پيدا کند اما آمريکا مي خواهد با ترفند جديدي جا پا و جايگاه جديدي در عراق ايجاد کند.

محمدسليماني اظهار داشت: هدف ديگر امريکا تحت‌الشعاع قرار دادن پيروزي اخير مردم غزه و ناديده گرفتن حکومت مردمي و مردم‎سالاري در منطقه و خصوصاً در عراق است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html